فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان گفت: با اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات بسیج سازندگی ۱۸ سری جهیزیه به ارزش هفت میلیارد و ۲۰۰ هزار ریال به نوعروسان تحویل داده شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۷۰۱
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، سرهنگ دوم پاسدار مرتضی نظری در مراسم دومین مرحله رزمایش مواسات بسیج سازندگی و کمک‌های مؤمنانه که با حضور امام‌جمعه، فرماندار، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه، جمعی از مسئولان ادارات و نهادها و زوج‌های جوان شهرستان هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی، در نمازخانه سپاه فریمان برگزار شد، اظهار کرد: در مرحله اول کمک‌های مؤمنانه که در فروردین‌ماه سال جاری به همت بسیج سازندگی و خیرین برگزار شد تعداد ۱۱۰۰ بسته معیشتی و ۱۰ سری جهیزیه تحویل جامعه هدف شد.

 وی افزود: در مرحلهٔ دوم نیز ۱۸ سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی اتومات، اجاق‌گاز طرح فر، یخچال و جاروبرقی به مبلغ هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و تعداد ۱۷۵ بسته لوازم‌التحریر به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و ۱۰۰ بسته معیشتی به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیرین تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

 حجت‌الاسلام سید مهدی معلمی، امام‌جمعه شهرستان فریمان نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و ادای احترام به شهدای والامقام در خصوص مواسات و همدلی اذعان داشت: مواسات یعنی همدلی و مشارکت‌دادن افراد در استفاده از امکانات مادی و معنوی، مواسات یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مسلمانان و به عبارتی هویت جوامع اسلامی است.

 امام‌جمعه شهرستان افزود: رزمایش مواسات و همدلی از مهم‌ترین مصادیق در راستای ایجاد تمدن اسلامی و هویت جمعی است که سپاه پاسداران هر ساله پیگیر آن است.

 وی در ادامه توضیح داد: امروز دشمن با ابزار رسانه‌ای و جنگ ترکیبی به ما حمله کرده و باید برای دفاع از انقلاب اسلامی ماهم در مقابل دشمن ترکیبی عمل کنیم .

 معلمی تصریح کرد: امروز چالش جمعیتی یکی از دغدغه‌های انقلاب اسلامی بشمار می‌رود و تسهیل در ازدواج مهم‌ترین اقدام برای تقویت جوانی جمعیت و داشتن جامعه‌ای شاد و بانشاط است. اهدای جهیزیه به خانواده‌های نیازمند یکی از اقدامات مؤثر در این مسیر است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار